Träningsupplägg
Löparskolan är uppdelad i fyra olika nivåer, grön (2 km), blå (5 km), röd (7,5 km) och svart (10 km). Du hoppar på den nivå som du tycker passar dig. Oftast är det lättare att träna i en grupp så varför inte träna tillsammans med dina hundkamrater i Brukshundklubben!
Samtliga träningsupplägg finns tillgängliga här.

Alla kan delta i Brukshundklubbens löparskola
SBK:s löparskola är tillgänglig för alla oavsett om du är medlem eller inte. Du kan antingen delta på Brukshundklubbens arrangerade träff eller träna enskilt tillsammans med din hund i egen takt och på vilken plats du vill.

Dela dina uppnådda mål med andra
När du och din hund tränat upp er till en viss nivå, ni klarar att jobba i 2 km exempelvis, tar du kontakt med oss i Lidköpings Brukshundklubb enligt nedan, och visar upp era rundor. Efter det har du möjlighet att köpa löparskolans multiscarf och diplom via Lidköpings Brukshundklubb.