Endagskurs 3/2 i hoppteknik för Fanny Gott!

Lidköpings Brukshundklubb bjuder in FANNY GOTT för en endagskurs i HOPPTEKNIK NÄR? 2 mars mellan 10-17 ink lunchpaus VAR? I klubbens lada med konstgräs PRIS för deltagare med hund: 1250:- (FULL) PRIS för deltagare utan hund: 600:- Fannys beskrivning av kursen: ”Hoppteknikträningen hjälper hunden att bemästra de olika delarna i ett hopp på agilitybanan. Varje gång vi visar hunden på ett hinder måste han ta många beslut och dessutom klara av att bemästra rörelsen rent fysiskt. Hoppteknikträning kan också användas för att öka hundens styrka och explosivitet på agilitybanan, och för att träna upp hunden som vilat och rehabiliterat efter en skada eller för den äldre hunden som behöver hålla sig i form. Under den här kursdagen får du en introduktion till hoppteknikträning och deltagare med hund får guidning och individuell feedback på grundövningarna. Kursen passar för både unga (från 8 månader) och erfarna agilityhundar. Hunden behöver inte ha någon erfarenhet av agility, men det är en stor fördel om hunden kan sitta stilla och springa till utlagd belöning framför på signal.” Begränsat antal platser. Först till kvarn gäller! ANMÄLAN är bindande och sker genom att maila om du vill gå med eller utan hund, förarens namn, hundens namn och … Fortsätt läsa Endagskurs 3/2 i hoppteknik för Fanny Gott!