GEMENSAM KM-DAG 21/8!

6:E ÅRET I RAD! Vår KM-DAG har blivit en sådan succé! Vi har växt och i år presenterar vi glatt årets KM-DAGAR 2021! Årets NYHET Specialsök kommer att arrangeras fredag 20/8 kl 17.00. Övriga grenar (bruks, rallylydnad, agility och lydnad) arrangeras lördag 21/8 från kl 08.00 till sena kvällen  De som vill avslutar årets KM med gemensam pizza. Starttider kan komma att ändras något beroende på antal anmälda. KM-grenarna är gratis och för dig som har Lidköpings BK som tävlingstillhörighet. Regler finns på hemsidan https://lidkopingbk.se/klubben/klubbmasterskap/ Publik är i år välkomna men vi är rädda om varann och håller avstånd och stannar hemma om vi är sjuka  Olika samlingstider/gren och prisutdelning efter varje gren för att hålla nere antalet personer samtidigt. Lotteribordet kommer vara lika välfyllt som alltid och fylls på under dagen! Köp din lott och vinn direkt. En ansökan om bra väder har redan lämnats in  men allra viktigast, vi gör detta tillsammans och visar vilken jäkla bra klubb vi är! Så NU är det dags att vässa formen och anmäla! Inbjudan KM-dag 2021! Anmälan görs till tavling@lidkopingbk.se eller på uppsatt lista på klubben (finns på bordet i den inglasade altanen) senast SÖNDAG 15/8! MISSA INTE ÅRETS BÄSTA DAG… DAGAR! … Fortsätt läsa GEMENSAM KM-DAG 21/8!