Gustaf Elgh till Lidköpings BK 27-28/8!

Uppdaterad 2/8: FULLSATT med hund. Åhörarplatser finns kvar. Lidköpings Brukshundklubb bjuder in Gustaf Elgh för kurshelg i agility 27-28 aug! Upplägg: en förmiddagsgrupp och en eftermiddagsgrupp, där nivåerna kommer variera i grupperna. Gustaf kommer anpassa träningen till varje ekipage. Förmiddagsgruppen kommer köra 8-12 och eftermiddagsgruppen 13-17. Det kommer vara 6 ekipage per grupp. Det kommer finnas möjlighet att vara åhörare. Deltagarplats: 1300 kr Åhörare: 200 kr Anmälan: Anmälan är bindande och sker genom att fylla i detta formulär. Betalningsinformation kommer på mejlen. Anmälan är öppen för enbart medlemmar t.o.m 27 juli. Finns det platser kvar efter det så finns det möjlighet för personer ifrån andra klubbar att anmäla sig. Anmäl genom detta formulär.