Klappjakten 17/12đŸŽ…đŸ»

VAD GÖR DU OCH DIN HUND 17/12? TA LITE LEDIGT FRÅN ALLA JULKLAPPSINKÖP OCH JULSTRESS OCH KOM TILL LIDKÖPINGS BRUKSHUNDKLUBB OCH VAR MED I KLAPPJAKTEN  En insamling till musikhjĂ€lpen frĂ„n Lidköping Brukshundsklubb. 100kr starten gĂ„r oavkortat i Ă„r till ”För en tryggare barndom pĂ„ flykt frĂ„n krig”  Vi har startat en bössa! https://bossan.musikhjalpen.se/klappjakten-lidkoepings-brukshundklubb I Ă„r erbjuder vi: – Rallylydnad, kortare bana med alla klassers skyltar. 30 platser. Samlingstid kommer i bekrĂ€ftelsen. – Specialsök, omrĂ„det kommer vara i Specialsöksladan, ca 10 minuter söktid. 12 platser. Tilldelad starttid i bekrĂ€ftelsen. – Tipspromenad för alla, och under vĂ€ntan pĂ„ att ni ska tĂ€vla! 40kr/start  – NYHET! VĂ„ran superfotograf Emma kommer finnas pĂ„ plats under dagen för att fotografera era hundar i jultema! Rekvisita finns att lĂ„na 20kr per bild, pengarna kommer skĂ€nkas till musikhjĂ€lpen Bilderna kommer fĂ„s digitalt! – NYHET! UpptrĂ€de ca kl 12 av vĂ„ra medlemmar Carina och Vidar samt nybakade SVENSKA MÄSTAREN Lovisa och Signe som dansar sina program i HtM! – NYHET! JulklappssĂ€cken! Under dagen har ni chansen att lĂ€gga erat namn i vĂ„ran julklappssĂ€ck! Den lyckliga vinnaren fĂ„r en hel timme med privattrĂ€ning hos nĂ„gon av vĂ„ra instruktörer  dragningen kommer livesĂ€ndas hĂ€r pĂ„ FB efter evenemanget  – VĂ€rm er i stugan med glögg … FortsĂ€tt lĂ€sa Klappjakten 17/12đŸŽ…đŸ»