Städdag 7 april

VI STÄDAR OCH FIXAR SÅ ATT VÅREN KOMMER SNABBARE – SÖNDAG 7 APRIL KL 9! Det kom ju lite snö men det finns ändå arbetsuppgifter som kan göras och vem vet, våren kanske kommer fortare om vi hjälper till  Det finns arbetsuppgifter för ung och gammal! ARBETSSCHEMA: Vårstäda uterummet (inkl fönster och glasdörrar) – Marie tar med Kärchern. Mura i ladan för det nya lilla rummet – Ingemar har med tombola etc. Ta ner lyktstolpen på parkeringen – Ingemar har material med sig. Sätta upp en ny soptunna vid vägen – Ingemar har material med sig. Göra plats för sandlådan – finns spadar i lilla ladan. Byta ut trasiga brädor på sittbänkar – finns plankor i lilla ladan. _______________________________________________________________________ ARBETSUPPGIFTER VI AVVAKTAR MED OCH KÖR EN TILL STÄDKVÄLL I APRIL: *Kratta bort grus från gräset efter snöröjningen. *Fälla tillbaka skjulet på lilla planen. *Grusa vägen som går förbi klubben. ______________________________________________________________________ Vi avslutar städdagen med att klubben bjuder på lunch för alla som varit med och städat.