Ungdomsträning & pizza 3/11

Häng med på en dag med hundträning på Lidköpings Brukshundklubb! Var på plats kl 10.00 då vi börjar med att prata ihop oss om vad alla vill träna. Vi tränar fram till kl 13.00 och avslutar träningen med att äta pizza tillsammans (Lidköpings BK bjuder). Kl 14.00 är träffen slut. Alla i åldern 7-25 år är varmt välkomna att hänga med. Nybörjare eller rutinerad – alla är välkomna! Caroline Ringholm och Marie Eriksson är ansvariga instruktörer. Klicka i ”kommer” i evenemanget så vi kan förbereda: https://fb.me/e/6ZlXwWh6L Hela träffen är gratis och inget medlemskap krävs. Vi kommer vara utomhus och i vår inomhuslada denna dag. Ta med gott godis, hundleksak och en skål för din hund att dricka vatten ur. Gärna en bur där din hund kan vila mellan träningarna. Vi håller till på Jyckebo, Hovby, 531 91 Vinninga (vägen ner förbi Ridhuset i Lidköping). Vid frågor, maila ungdomsansvarig Caroline Ringholm, ungdom@lidkopingbk.se Kom och testa på med din hund och träffa nya vänner! Vi ses!