Så där, nu är allt avstämt och klart med Heidi 
Vi kommer köra kursen lördag 18/7 och söndag 19/7.
Det är 4 deltager i varje grupp.
Ett pass kostar 875 kr.
Lördag
Grupp 1, 9-11:30
Grupp 2, 12-14:30
Grupp 3, 14:45-17:15
Söndag
Grupp 1, 9-11:30
Grupp 2, 12-14:30
Grupp 3, 14:45-17:15
Vill du vara med? Skicka ett mail till mig på
maxsis_@hotmail.com
Skriv ditt namn. Hundens namn. Hur många pass ni vill gå och vilken tid under dagen 
Medlemmar har förtur.
Anmälan är bindande, kan du inte delta så är det upp dig att hitta en ersättare 
Sista ansökningsdag 3/7.

