FULLSATT! Grundkurs, för hundar från 4 mån

• Mer information om kursen längre ned.
  • Anmälan är bindande.
  • Betalning endast med Swish.
  • Ser vi inte din betalning inom 24 timmar förlorar du din plats. Vi granskar betalningar löpande.
  • Vi respekterar varandra i träning och hjälps åt så alla trivs på vår fina klubb.

Den här produkten är just nu slut i lager och inte tillgänglig.

Artikelnr: Grundkurs-ht-24 Kategori: Etikett:

Beskrivning

Fokus på grundkursen är att du som hundägare ska lära känna din hund och lära dig att anpassa ditt beteende utifrån din hunds personlighet. Kursen kommer ge dig grundläggande kunskaper för att träna kontakt, lek och allmänlydnad som t ex inkallning och följsamhet. Vi utgår från boken ”Härliga valptid” av Ingalill och Curt Blixt. Har du boken sedan tidigare behöver du inte köpa den för denna kurs.

Förkunskap: Din hund skall vara minst 4 månader och ha fått 12 veckors vaccination senast 3 veckor innan kursstart.

När: Torsdagar 19/9 (utan hund kl 18.00-ca19.00), 26/9, 3/10, 6/10 (söndag), 10/10, 17/10, 24/10 och 31/10 kl 18.00-20.15. Teori/fikapaus inräknad i tiden.

Var: Lidköpings Brukshundklubb, Hovby Jyckebo

Antal tillfällen: 8 st

Max antal: 8 ekipage

Kostnad: 1400kr inkl boken ”Härliga valptid” av Ingalill och Curt Blixt (betalas via Swish vid anmälan, bindande anmälan). Har du boken sedan tidigare kostar kursen 1200kr. Medlemskap i Lidköpings Brukshundklubb eller Svensk Hundungdom krävs för att gå kursen. Är du inte medlem ännu, gå in på denna länk först.

Anmälan: Stängd

Instruktörer: Svante Olausson och Caroline Ringholm