Jyckeboshopen

Jyckeboshopen!

Fr o m december 2021 har vi en ny samarbetspartner där du, när det passar, kan beställa klubbkläder med logga! Vi har en egen shop tillsammans med Prima4you. Klicka på länken nedan:

Lidköpings Brukshundklubb

I klubbstugan direkt till vänster när du kommer in finns det regelböcker att köpa. Vi har ett lager med röda och blå t-shirts samt svarta ”Årets klubb-2022” t-shirts i bomull och funktion, hör av dig till ansvarig Marie om du vill köpa. Se längre ned på sidan.

NYHET dec-23! Har du glömt leksak eller godis till hundträningen eller kursen?! Inga problem! I vår lilla klubb-shop direkt till vänster i klubbstugan finns det nu några prisvärda leksaker och belöningsgodis. Välj, betala och ut och busa!

Allt som köps ur klubb-shopen här nedan skall skrivas i på A4-pappret som finns i shopen. Betalning sker med Swish. Vissa produkter kan vara tillfälligt slut på hög efterfrågan. Vid frågor kontakta Marie Eriksson 0706-456 749, klubbartiklar@lidkopingbk.se eller kom till klubben när vi har kurs och tävling. Vi kan även skicka via post för en liten fraktkostnad.

Mätintyg, Agility

Mätintyg ska kunna uppvisas i pappersform. Godkänt mätintyg är antingen inskrivet i tävlingsbok eller separat mätintyg godkänt av Svenska Agilityklubben (laddas ner här). Det är den tävlandes eget ansvar att tillhandahålla mätintyg vid mätning och skall i någon form kunna uppvisas på tävling.

Meriter behöver inte fyllas in i någon tävlingsbok.

Gratis!

Regelbok, Agility
Giltig 2022-01-01 till 2026-12-31.
Finns några exemplar att köpa i klubbstugan tack vare vår sponsor Lyreco i Lidköping. Finns att ladda ned här också.

50kr

Regelbok, Bruks
Giltig 2023-01-01 till 2026-12-31. Finns att köpa i klubbstugan i bokhyllan direkt till vänster.

Regelbok, Lydnad Startklass-2.

Regelbok, Lydnad klass 3
Giltig 2022-01-01 till 2026-12-31. Finns att köpa i klubbstugan i bokhyllan direkt till vänster.

Regelbok, Rallylydnad

65kr

Tävlingsbok, ett krav för att tävla IPO-R
Kontakta Marie Eriksson 0706-456 749 om du vill köpa!

50kr

Tävlingsbok, till IPO, IPO-FH, IPO-Nordic Style, Lydnad (i internationell klass 3 ett krav) samt Monidioring.
Kontakta Marie Eriksson 0706-456 749 om du vill köpa!

40kr

Regelbok Specialsök
Giltig 2023-11-01 till 2026-12-31. Finns att köpa i klubbstugan i bokhyllan direkt till vänster.

70kr

T-shirt, 100% bomull, röd, blå eller mörkblå med tryck på rygg.
Finns i storlekar XS, S, M, L, XL, XXL.
Kontakta Marie Eriksson om du vill prova eller köpa. Finns att köpa om klubbstugan är öppen under träning, kurser och tävling.

150kr

T-shirt, 100% polyester, röd, blå eller mörkblå med tryck på rygg.

130kr

”Årets klubb-2022” T-shirt, 100% polyester (130kr) eller 100% bomull (150kr), svart med tryck på rygg i guld.

130/150kr

Fleeceleksak 40cm med kaninskinn. Finns i flera färger. Remmen sys med i princip hela leksaken och gör det på det viset väldigt stark. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

220 kr

Kanindragis-ring. Tillverkad i kaninskinn som är fäst vid handtaget som expanderar. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

210 kr

Kanindragis 20cm. Kaninskinn längst ned. Handtag med expander. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

199 kr

Kanin på snöre. Med kaninpäls som attraherar den mest kräsna hunden 🙂 Tål ej kamp. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

79 kr

Leksaksmus. Finns i olika färger. En liten plyschleksak med fleecehandtag för att kunna kampa. Går lätt att stoppa i fickan! Musplyschen innehåller pipis. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

95 kr

Skamp-lekis large. Perfekt för den kampglada hunden. Den flyter också! Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

189 kr

Tuxklämman small. Perfekt leksak då den kan fyllas med godis och sen kastas! Tål att tuggas på, den studsar och flyter i vattnet. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

159 kr

Nom Nom KÖRV 400g (finns i olika smaker)
Körvarna är något alldeles extra! Hundarna älskar dem! De är mjuka, lätta att dela och går bra att frysa in. Singelprotein gör att de passar de flesta hundar, även de känsliga. Korvarna förvaras i rumstemperatur så länge de är obrutna. Öppnad förpackning ca 5 dagar i kylskåp.
Tillverkat i EU

Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

55 kr/korv

Nom Noms Lammsticks 100g. Dessa läckra lammsticks uppskattas av hundarna. De både smakar bra och är lätta att dela i mindre bitar om så önskas. De består av 100% lamm och innehåller inga artificiella tillsatser, smaker eller konserveringsmedel. Varje stick torkas försiktigt vid tillverkningen och får därför en hög smaklighet. De har ett lågt innehåll av kolesterol och kalorier. Finns att köpa i shopen i klubbstugan.

69 kr

Belöningsgodis i olika former! Det finns alltid några olika sorters hundgodis till din hund i klubbshopen i klubbstugan! Välj, swisha och ge er ut och busa 🙂

Se pris på respektive artikel